Kontrolní měření po ujetí 50.000 km

13.10.2011 13:33

  • Stav tachometru při měření 54554km                                                                        
  • Počet motohodin na LPG 796 hodin a 40 minut (kumulativně od počátku testu)
  • Počet motohodin na benzín 63 hodin a 30 minut
  • Teplota hlavy válců při měření ventilových vůlí 54°C
  • Měření opětovně potvrdilo setrvalé vytváření ochranné vstvy na ventilech a sedlech ventilů.
      Toto měření bylo provedeno na žádost firmy ERC z důvodu potvrzení skutečnosti po ujetí skutečného počtu 50 tis. km s aplikovaným aditivem. Vozidlo má totiž ve skutečnosti najeto více km kdy od počátku bylo provozováno na LPG. Měření TÜV však začalo až s namontováním dávkovací soupravy EVP(Elektronic Valve Protector) na samém počátku testu a to mělo vozidlo najeto 3769km.
      Na fotografii TÜV je tedy uveden stav tachometru 50.000km aby bylo jasné že se jedná o skutečně najeté km na LPG s testovaným aditivem. Nám již známý průběh měřené ventilových vůlí opětovně prokázal že nedošlo ani v nejmenším k žádnému poškození či změnám na citlivých částech ventilů a ventilových sedel motoru KIA Ceed 2.0i 16V.
V tuto chvíli již zástupci prodejce KIA neskrývali nadšení z výsledků měření neutrální nezavislé instituce TÜV Nord, protože v praxi již měli mnohokrát ověřenou skutečnost že při nájezdu tohoto počtu km bez aditivace paliva zejména v dálničním režimu má motor výfukové ventily bez vůlí a v některých případech již poškozené podpálením.