Gaslube LPG aditivum od německé firmy ERC
Gaslube je LPG aditivum pro ochranu ventilů a ventilových sedel u motorů provozovaných na LPG, nebo CNG.
ERC je německý tradiční výrobce aditiv pro veliké průmyslové celky jako jsou elektrárny, slévárny, spalovny, a také pro automobilový průmysl v podobě aditiv do automobilových benzínů pro rafinerie, různých aditiv do motorových i převodových ojejů pro výrobce a také aditiv do motorů provozovaných na LPG nebo CNG. Firma ERC garantuje vysokou účinnost svých výrobků, kterou dokládá jak laboratorními zkouškami, tak dlouhodobými praktickými testy účinnosti lpg aditiv přímo v konkrétních vozidlech.
LPG aditivum ERC Gaslube je v současné době vyráběno ve třech provedeních podle použití a účinnosti.
- Gaslube Premium – standardní aditivum pro ochranu ventilů a ventilových sedel motorů na LPG a CNG
- Gaslube Special – aditivum LPG se zvýšenou účinností ochrany s formulí P1000 pro motory obzvláště náchylné k zaklepávání ventilů. Gaslube Special P1000 bylo vyvinuto firmou ERC specielně pro vozidla Hyundai a KIA, které mají v zejména v dálničním režimu problémy se zaklepáváním i sacích ventilů. V Německu se toto aditivum prodává právě pod označením P1000 a je vyráběno výhradně pro síť prodejců korejských vozidel. Toto aditivum LPG je velmi vhodní také pro japonské automobily zejména Toyota, Honda a Mazda.
- Gaslube DI-LPG – aditivum pro motory s přímým vstřikem kapalného LPG přes benzínové vstři
kovače. Jedná se o nejnovější výrobek pro přestavby motorů s přímým vstřikem benzínu jako je TSI, FSI, GDI apod. Aditivum LPG je vpravováno tlakovým dávkovacím zařízením do kapalné fáze LPG v prostoru sací strany vysokotlakého čerpadla vstřikování tlakem okolo 9Bar. Toto aditivum chrání nejen samotné ventily a ventilová sedla motoru, ale také vysokotlaké benzínové vstřikovače, které jsou jinak náchylné k zadírání, pokud jsou provozovány na kapalné LPG bez mazacího účinku.
Před zahájením testu Gaslube Special
Popis průběhu testu aditiva Gaslube na 100 tisíc km