Skip to main content

Výsledky testu (přehled)                               

Měřeno v TÜV Nord  Hannover: Najeto 100 tis. km a ventily jsou stále OK ! Test pokračuje dál, data budou  doplňována
Číslo měření 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Datum 16.12.10 08.03.11 01.06.11 16.08.11 13.10.11 13.12.11 20.02.12 11.06.12 16.07.12
Stav tachometru 3769 16950 30441 45052 54554 65148 75175 91906 101497
Provozní údaje:
Motohodiny na LPG 53,17 264,09 462,57 661,53 796,40 946,23 1091,15 1329,29 1520,57
Motohodiny na benzín 06,33 21,02 40,26 57,49 63,30 69,51 81,20 95,30 107,03
Teplota hlavy válců při měření 66°C 57°C 55°C 61°C 54°C 60°C 60°C 59°C 58°C
Ventilová vůle Měření ventilových vůlí provádí vždy stejný pracovník TÜV Nord aby zajištěny minimální rozdíly v měření které by mohly vzniknout.
Sací (Intake)

Sací ventily

1 levý 20 20 20 20 20 20 20 20 20
1 pravý 20 20 20 20 20 20 20 20 20
2 levý 20 20 20 20 20 20 20 20 20
2 pravý 20 20 20 20 20 20 20 20 20
3 levý 20 20 20 25 20 20 20 20 20
3 pravý 20 20 20 25 20 25 25 25 20
4 levý 25 20 20 20 20 20 20 20 25
4 pravý 20 20 20 20 20 20 20 20 20
Výfukový (Exhaust)

Výfukové ventily

1 levý 25 25 25 25 25 25 25 25 25
1 pravý 25 25 30 30 30 30 30 30 25
2 levý 25 25 25 30 30 30 30 30 30
2 pravý 25 25 30 30 30 30 30 30 30
3 levý 25 30 35 30 35 35 35 35 35
3 pravý 25 30 30 30 30 30 30 30 30
4 levý 25 25 30 30 30 30 30 30 30
4 pravý 25 25 35 30 30 30 30 30 30

Tyto výsledky byly dosaženy s aditivem Gaslube Special P1000 německé firmy ERC které bylo dávkováno elektronickým tlakovým systémem Elektronic Valve Protector německé firmy SI-Elektronik